ceturtdiena, 2014. gada 13. novembris

Vienkārši tāpat...ne jau tāpēc,lai ....

 Sems Macbratni
Bija pienācis laiks doties uz dusu un mazais zaķēns cieši satvēra lielā zaķa garās ausis. Viņš gribēja zināt noteikti, lielais zaķis viņu sadzirdēs:


– Zini, cik ļoti es tevi mīlu?
– Protams, ka nē, mazulīt.Kā lai es to zinu?
– Es tevi mīlu – tā! – un zaķēns atpleta savas ķepas plaši-plaši.
Taču lielajam zaķim ķepas garākas.
– Bet es tevi – lūk tā.
«Ak, tik plaši!», – nodomāja mazais.
– Tad es tevi mīlu – lūk tā! – un viņš pastiepās cik vien augstu spēja.
– Un es tevi – lūk tā, – viņam līdz pastiepās lielais zaķis.
«Оhoooo, cik augstu, – nodomāja mazais zaķēns. – Kad es tā varētu!»
Тe zaķēniņš aizdomājās: hop uz priekšējām ķepām, bet ar aizmugurējām stiepjās gar stumbru uz augšu!
– Es tevi mīlu līdz pašiem kāju pirkstiņiem!
– Arī es tevi – līdz pašiem tavu kāju pirkstiņiem, – lielais zaķis viņu satvēra un uzmeta gaisā.
– Nu , tad... tad... Zini,kā es tevi mīlu?... Tā! – un zaķēns sāka lēkāt un virpuļot pļaviņā.
– Bet es tevi – lūk tā, – uzsmaidīja lielais, un palecās tik sparīgi,ka viņa ausis aizskāra zarus!
«Tas tik ir lēciens! – mazais nodomāja. – Ja vien es tā spētu!».
– Es mīlu tevi tik tālu- tālu , kā pa šo taciņu līdz upei!
– Bet es tevi – kā pāri upītei līdz tuuuuuuuurrrrr tiem pakalniem....
«Tiiiik tāluuuu», – samiegojies nodomāja mazais zaķēns. Nekas prātīgs viņam vairs neienāca prātā.
Te , augšā virs krūmiem,viņš ieraudzīja tumšās debesis. Augtsāk par debesīm taču nekā vairs nav!!
– Es mīlu tevi līdz pašam Mēnesim, – nočukstēja zaķēns un aizvēra acis.
– Padomā tik, tik tālu... – Lielais zaķis to ielika lapu gultiņā.
Pats iekārtojās blakus, nobučoja saldam miedziņam... un iečukstēja austiņā:
– Arī es tevi mīlu līdz pašam Mēnestiņam, pašam Mēnestiņam un....un atpakaļ..





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru