pirmdiena, 2014. gada 3. novembris

Atklājumu pirmdiena!

Ir grūti lasīt ar sāpošu galvu, bet rakstot paļaujos uz savu pirkstiņu atmiņu;)
Šodien atklāju, ka Kādam ir plāns manu pustukšo bateriju uzpildīt ar jaunām zināšanām, kuras var saklausīt...
Vai tu mēdz domāt par to KĀ TU RUNĀ? 
Es mēdzu domāt, kā pateikt precīzāk to , ko jūtu. Kā vienkāršāk paskaidrot nopietnas un sarežģītas lietas...
Jā, nebiju īpaši piedomājusi kā es runāju...
Vakar tiku uzaicināta paklausīties lekciju par psiholingvistiku. 
Jā, tas bija baudījums! Gan manām ausīm, gan arī prātam! 
Izrādās, man ir fantastiska iespēja veidot veselu klasi šīs dzīves uzvarētāju!!! Tas man patīk!
Esmu nolēmusi izmantot šo iespēju! Izrakāju visu internetu un atradu vakardienas lektora lekciju ierakstus!!!
Andrejs Tolokonnikovs "Likteņa psiholingvistika". 

Tas ir tā vērts!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru