trešdiena, 2014. gada 5. novembris

Vai atklājumi turpinās?

Es taču esmu rikšojusi kā tāds jestrs kumeļš un neēsmu ieraudzījusi pieturas zīmes uz sava ceļa...
Tagad esmu nolikta mierā , lai tās aplūkotu un izzinātu.
Pirmais pieturas punkts- Apstājies, atpūties un izvēdini galvu! Paldies Bronhītam!
Otrais- Tantes aiziešana. Viņa bija mūsu vecākais ģimenes loceklis un ģeneralisimus. Konstatēju, ka man ir brālēni un māsīcas, ar kuriem neesmu tikusies miljons gadu! Kas tagad vadīs mūsu Klanu?!
Paldies , Dieviņam, ka piespēlēja man vebināru par dzimtas spēku un karmu! Sadabūju visu mūsējo dzimšanas datus un būros slapju muguru! Visus izrēķināju!
 Un te- mana mīļā meitiņa man piesūta ziņu- viņa veido virtuālo dzimtas koku!!!!
Kas tu esi viens? No kurienes nāc un uz kurieni ej?
Man atkal jāmeklē rokā savi radiņi un atkal viņi jāuzrunā !
Jūtos ļoti atbildīga un nopietna! Tagad saprotu, ko mans Bronhīts man gribēja uzticēt!
Padarīšu darbu un sūtīšu Bronhītu atvaļinājumā ar pateicību!


Esmu ievērojusi, ka manas ģimenes aizgājēji sūta ziņas ar putniem. Mans onkulis ar zīlītēm, tante ar meža strazdiem...varbūt tāpēc mums visiem tik ļoti patīk putni?
 Mammucis katru ziemu baro putnus un apgalvo, ka tā viņš barojot mīļo dvēseles....
Kas tad ir zvirbuļi, kurus tišina prom un sauc par švermeļiem?
Es arī baroju...visus...arī vārnas un dzeņus!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru