piektdiena, 2014. gada 21. marts

Ar plandošiem svārkiem skrejot....

Esmu ievērojusi, ka rīti mostas pelēki un skumji....
Pirmie tos ieskandina putni. No vakardienas- priecīgi satraukti un prieka pilni!
Tad mostas cilvēki un dienai tiek viņu sapņu atbalsis...
Smaržas arī ir svarīgas...man patīk kafijas smarža un kapucīno smarža....arī ābolu miziņu tējas...
Kādā brīdi cilvēciņi sāk birt laukā no savām mājām un skraidīt kā tādas skudras...tas piedod dienai krāsas un žirgtumu, to iekustina kā tādu pendeli....

Man arī ir jauni brūni brunči ar baltiem ziediem, lai iekustinu pavasara ātrāku atnākšanu...
Gribu ziedošu puķu podiņu...tādu, kas vēl tikai cerībās , kas vēl tikai ziedēs un augs manu acu priekšā...
TEV IR PLĀNS ŠAI DIENAI?
Jāaaa, man ļoti nepatīk vārds plāns.
Labi, teiksim- IDEJA! ?
Man ir!- Gribu šūt pērlītes, gribu smaidīt, vēl- uztaisīt skaistus rakstus un samīļot mīļos...arī kaķus,kaķuļus...




Mīļi, mīļi apskāvieni, smaidi un bučas sestdienā!
Šodien rītu piedziedāja Tiziano Ferro- La mia vita!!!Piu bella, bella, bella!Belissimooo!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru