pirmdiena, 2014. gada 16. jūnijs

Pa brīnumam katrai dienai!

Sācies mans ilgi gaidītais atvaļinājums! URRRRRRAAAAAAAA!
Plāni kā Napoleonam! Vai gan man būtu bail ko palaist garām?
Biju nodomājusi- gulēšu - kamēr izgulēšos!
Lutināšos- kamēr būšu samtaina bite!
Bet DAŽIEM patīk manos plānos ieviest korekcijas....
te nu es iesmaidu un atkal atzīstu:
Cilvēks domā- Dievs dara!
Jau tik daudz reižu esmu pārliecinājusies, ka Dievs mani mīl un tāpēc katrai dienai man uzdāvina pa pārsteigumam. Lai tie neaizmirstos- nolēmu tos iemūžināt!
Ikdiena nokauj taureņus puncī un izdzēš zvaigzņu zibu acīs...
Tāpēc- Pirmdienas brīnums- Gata meistardarbs!
Man bija jāsmaida un uz šo bildi skatoties atceros- Gača arī ar putniem!

Šorīt mani atmodināja lietus pakšķēšana un klusa nopūta- atkalllllll
Autopilotā jozu uz balkonu, jo meitenēm nu ļoti vajadzēja tikt zaļā pļavā....
Mans otrdienas iepriecinājums-
Ak, tu dieniņ! Kas tas par skaistumu! Un visā skaistajā lokā pār mūsu pagalmu!
Pamodos acumirklī un ķeru pēc telefona!
Pirmā doma bija- jāiemācās darboties ar panoramic programmu!
Paldiesiņš!
Mana diena ir sākusies priecīgi!
Šodien vārda diena manam opim- Artūram!
Lai viņam tur uz mākonīša priecīgi! Mēs ēdīsim zemeņu kūku- visu 3 paaudžu Kalniņu meitenes!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru