piektdiena, 2015. gada 20. marts

Katru dienu mēs izvēlamies un mūs izvēlās.

Kādu dienu stars uzrunāja Sauli:
— Katru rītu es dodos uz Zemi un sasildu visu dzīvo. Man ļoti gribētos sasildīt arī cilvēka sirdi!

— Labi, es atļauju tev atdod lāsi saules uguns cilvēka sirdij- atļāva Saule. — Šī uguns palīdzēs cilvēkam kļūt par dižo radītāju. Lūdzu, izvēlies labāko no cilvēkiem!

Stars nokļuva uz Zemes un satraucās: «Kā lai uzzinu, kurš no viņiem visiem ir labākais?»

Тas sadzirdēja kāda cilvēka žēlabaino nopūtu:

— Nekas man nesanāk.Sapņoju kļūt par mākslinieku,bet kļuvu par krāsotāju. Iemīlēju meiteni, bet viņa uz mani pat neskatās.

— Tev taču ir talants,jaunība un prasmīgas rokas!  — stars iemirdzējās un uzdāvināja cilvēkam saules uguni.

  Uguns uzliesmoja cilvēka sirdī un lika pacelt acis un iztaisnot plecus.Cilvēks paņēma krāsas un uzzīmēja mīļotajai meitenei skaistu puķu pušķi. «Tas ir brīnums!» — nopriecājās meitene.

Tad cilvēks nokrāsoja māju tā, ka pasūtītājs no sajūsmas spēja tikai izdvest: «Es domāju, ka esat tikai krāsotājs, bet jūs taču esat īsts mākslinieks! Manu māju esat pārvērtis par mākslas darbu"!

Stars atgriezās pie Saules un vainīgi atzinās:

— Es aizmirsu, ka man bija jāizvēlās labākais no cilvēkiem! Es uzdāvināju saules uguni pirmajam cilvēkam, kuru satiku!

— Tu uzticējies cilvēkam. Tava ticība deva viņam spēku! — рriecīgi atbildēja Saule.


Šodien notiks mistiskais Saules aptumsums. Ir satraucoši, apzinoties tā maģiskās iespējas. 
Es izvēlos visu labo, skaisto un rosinošo labajam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru