sestdiena, 2014. gada 30. augusts

Saulainā sestdiena dāvanā

Vakar jutos kā lāčuks, kam pietrūkst mīļa apskāviena...ķermenis prasījās migā un gulēt nost...
Bet šorīt jau esmu ielekusi zābakos un bizoju pa māju briļļu meklējumos. Anniņa skatās tik mīļām acīm, ka dalos ar viņu sviestmaizē un jožu uz mežu.
Kā man gribētos lidot , nu kaut vai uz slotas, kopā ar dzērvēm...
Mežs ir visskaistākā baznīca! Arī pļava un dārzs...
Laikam taču Dieviņš deva lietainas dienas tāpēc, lai varētu izbaudīt šo skaisto dienu!

Lasu sēnes un pļāpāju ar bekām. Cik žēl, ka dažas kundzes paliks mežā...jo par vēlu es atnācu...Sarunāju ar Daci uztaisīt tām pēdējo foto sesiju...lai tak vismaz kāds prieciņš.


Tieši tā es jūtos,pēc dušas zem eglītēm. Laimīga, priecīga un iemīlējusies...
Itālijā , skaistajā Itālijā man pietrūka īpašās Latvijas meža smaržas rudenī, mellenāju, brūklenāju un sēņošanas prieka....
Lai jaukas brīvdienas!
Atkal bāžu vasaru burkās! Domāju par savu mīļo Pūku un katrai burķelei pievienoju mīlestības krikumiņus priekam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru