piektdiena, 2014. gada 28. februāris

1.Mēness diena un 1. marts

Kaķi man šorīt neļauj gulēt...murrā un trinās..
Kaķiem ir zināms kalendārs...reizēm man liekās- arī manas domas un nodomi...

Mums ir svarīgs darbiņš priekšā- palaist sapņus debesīs...


Kāpēc gan man ar tām 7 iespējām ir par daudz?
                                 Man ir viens liels sapnis ar mīļām , siltām acīm...
    Un otrs- koferī ar skaistām krāsainām puķēm, ietinies zīda kleitā starp mazu rozīšu rakstiem....


          Esmu pasākusi no rītiem saklausīt dienas ziņu...tā atnāk ar pirmo rīta dziesmu vai ziņu...un tā ir patiesi vissvarīgākā šai dienai...
Ziņa 1. martam...
            "You're not what you have and you're not what you do; you're an infinite, divine being disguised as a successful person who has accumulated a certain amount of stuff. The stuff is not you. For that reason, you must avoid being attached to it in any way." - Dr. Wayne Dyer 






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru